چرا از شیرین کننده های مصنوعی استفاده نکنیم
نوشته شده توسط : شهروز

افسانه ای که درباره شیرین کننده های مصنوعی گفته اید
بسیاری از افراد واقعاً از شیرین کننده های مصنوعی می ترسند ، اما بیشتر آنچه شما درباره آنها شنیده اید افسانه است. با خواندن این مقاله واقعیت را از داستان جدا کنید.
"سپس خداوند آتش و سوزوم گوگرد را از آسمان در سدوم و گوموره بارانید". پیدایش 19:24
اینگونه است که هر وقت گوگل می کنم کلمات "شیرین کننده های مصنوعی" را حس می کنم.
به طور جدی.
میزان دیوانگی ، ویتریول و لک زدن دندان های اطراف این موضوع حیرت انگیز است.
من یک طرفدار زیادی از همه ابرقابلمه و فریادهای عصبانی در مورد این موضوعات نیستم. من ترجیح می دهم به علم نگاه کنم و نتیجه گیری منطقی بگیرم.
بنابراین ، دوستان من ، کاری است که امروز می خواهیم انجام دهیم.
ما می خواهیم سر و صداهای خود را کاهش دهیم و حقیقت را در پشت 4 اسطوره که در مورد شیرین کننده های مصنوعی به شما گفته شده است ، در جریان بگذاریم.
1. شیرین کننده های مصنوعی شما را چاق می کنند
به عنوان انسان دوست داریم همه چیزها را به دلیل ایجاد "ما" مقصر بدانیم. منظور من این است که به هر کتاب رژیم غذایی در طول 30 سال گذشته نگاه کنید ، هر کدام از آنها مقصر می دانند و می گویند ، "آه! X مقصر است ، X را حذف می کند و تمام جهان شما کامل خواهد بود. "
مرتبط:  ماکروها سوء تفاهم - 10 دروغ که درباره کربوهیدرات ها گفته اید
به طور جدی ، این همان چیزی است که ما دوباره و دوباره می بینیم.
شیرین کننده های مصنوعی نیز از این سرنوشت خلاص نشده اند.
عناوین شیرین کننده های مصنوعی که باعث چربی می شوند به راحتی فراوان هستند.
نکته خوب برای ما ما مطالعات زیادی را انجام داده ایم که مستقیماً تأثیر شیرین کننده های مصنوعی بر افزایش وزن را بررسی می کنیم.
در یک مطالعه ، به 41 فرد دارای اضافه وزن مکمل های شیرین کننده قند یا مکمل های شیرین کننده مصنوعی داده شد و از آنها خواسته شد رژیم غذایی طبیعی خود را مصرف کنند. در طی 10 هفته ، گروه نوشیدنی های شیرین شده قند 1.6 کیلوگرم به دست آوردند ، از این مقدار 1.3 کیلوگرم افزایش یافته است. گروهی که شیرین کننده مصنوعی مصرف کرده است هیچ تغییری واقعی در وزن بدن توده چربی 1 نداشته است .
این مطالعه تنها موردی نیست که این امر را نشان دهد ، در یک مطالعه دیگر 30 نفره ، افراد به مدت 3 هفته سودا شیرین شده با شربت ذرت با فروکتوز بالا یا آسپارتام (این اساساً مانند افرادی است که کک و رژیم غذایی کک) را به مدت 3 هفته تجویز کرده اند. در این مطالعه، شیرین شده با شکر نوشابه باعث شد مردم به دست آوردن وزن در حالی که نوشابه با آسپارتام باعث شد مردم به کاهش وزن شیرین 2 .
در مقاله ای که در مجله پزشکی New England (مجله پزشکی مک انگلستان) منتشر شده است ، 641 کودک 4 تا 11 ساله به طور تصادفی به مصرف نوشیدنی های شیرین کننده مصنوعی یا نوشیدنی های شیرین کننده قند اختصاص داده شدند.
در طول 18 ماه ، بچه ها در گروه نوشیدنی های شیرین کننده قند وزن بیشتری به دست آوردند ، اندازه گیری چین های بالاتر پوست (جبران چربی بدن) و افزایش بیشتر در دور وزنه 3 داشتند .
همچنین به نظر می رسد هنگام تغییر عادات رژیم غذایی در حین و بعد از کاهش وزن شیرین کننده های مصنوعی از نظر حفظ وزن کاهش می یابند از شیرین کننده های معمولی 4 .
بنابراین ، به طور کلی ، در مطالعات مداخله به نظر می رسد مانند شیرین کننده های مصنوعی ، به طور خاص در قالب نوشابه رژیم غذایی باعث نمی شود شما وزن معنی دار داشته باشید.
2. شیرین کننده های مصنوعی از قند هم بدتر هستند
این عقیده رایج است که شیرین کننده های مصنوعی از زمانی که انسولین می گویند از قند بدتر هستند ، اما کالری ندارند.
از کجا حتی یک با این شروع می شود ... من فکر می کنم با هدر رفتن درست به داده ها ، چون اتلاف وقت و از بین رفتن فلسفی در مورد این امر بسیار کمتر از علوم واقعی قانع کننده است.
اینجا می رویم
مطالعات اولیه از سال 1998 نشان داد كه وقتی آسپارتام مستقیماً بر روی سلولهایی كه انسولین تولید می كنند اعمال می شود ، هیچ كاری از نظر تركیب انسولین انجام نداد. نادا زیلچ نه. نونکا 5 . با این حال ، هنگامی که آن را با گلوکز اضافه کردید ، به نظر می رسد که اثر "تسریع کننده" کوچک باعث افزایش پاسخ انسولین زایی گلوکز می شود.
باشه ، خنک: یعنی فقط سلولهای یک ظرف ، که در عین حال خنک هستند ، انسان نیستند و کمی لنگ هستند.
از داده های انسانی.
در سال 2009 ، مطالعه ای منتشر شد که در آن مردم یا آب گازدار یا سودا جیره تغذیه می شدند. به طور کلی ، سود جیره در انتشار انسولین بسیار جزئی (نه از نظر آماری معنی دار) داشت که برای همه اهداف و مقاصد متفاوت از آب گازدار 6 نبود . جالب توجه است ، سوداء رژیم غذایی باعث افزایش ترشح پروتئین پپتید 1 مانند گلوکاگون می شود که در گرسنگی و متابولیسم گلوکز نقش دارد.





:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: